چلسی، توخل را از انگلیس هم اخراج کرد!

چلسی، توخل را از انگلیس هم اخراج کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - اختلافات میان چلسی و توماس توخل به پایان نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه تلگراف گزارش داده است که توخل مجبور است که ماه آینده انگلیس را ترک کند آن هم در حالی که دو دستیار سابقش در چلسی این حق را خواهند داشت که در این کشور بمانند.

در حقیقت توخل در ماه سپتامبر پس از شکست در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان از چلسی اخراج شد که باشگاه لندنی به دو دستیارش "ژولت لو" و "بنجامین وبر" این مجوز را دادند که همچنان به عنوان کارمندان باشگاه، ویزای کار را داشته باشند و بدین ترتیب می توانند به همراه خانواده هایشان در انگلیس بمانند. اما در مورد توخل چنین چیزی وجود ندارد و مربی آلمانی ویزای کار ماندن در کشور انگلیس را ندارد.

مشخص نیست که چرا تاد بولی مالک چلسی چنین مجوزی را به توخل نداده است اما به نظر می رسد که اختلافات میان تاجر آمریکایی و مربی آلمانی به شدت جدی است. بر اساس قوانین ویزا در انگلیس از زمان تصویب قانون برگزیت، توخل مجبور است که در ماه آینده کشور انگلیس را ترک کند که به نظر می رسد که مجبور است که برای زندگی به کشورش آلمان برگردد.

توخل در سالهای اخیر عملکرد خوبی در چلسی داشت اما در این فصل نتوانست شروع خوبی داشته باشد و اختلافاتش با مالک جدید چلسی باعث شد تا از تیم برکنار شود.

4125