مشخص شدن برنامه سرمربی بارسلونا برای جام جهانی

مشخص شدن برنامه سرمربی بارسلونا برای جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز توانست به یک سال حضور روی نیمکت بارسلونا برسد و بخش اول فصل را با صدرنشینی لالیگا به ثمر رساند تا کابوس حذف از لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی مثل سایر اعضای بارسلونا این روزها با تعطیلی مسابقات تمرینات را تعطیل کرده است. ژاوی قرار است که مثل بخش زیادی از بازیکنانش در قطر حضور داشته باشد.

در حقیقت ژاوی که تجربه بازی و مربیگری در باشگاه السد را دارد و بین سالهای 2015 تا 2021 در باشگاه قطری حضور داشته، نقش سفیر جهانی جام جهانی را دارد و به همین خاطر به دعوت دولت قطر در جام جهانی حضور خواهد داشت و در برخی بازیهای مرحله گروهی در استادیوم ها حضور پیدا خواهد کرد. در حقیقت سرمربی بارسلونا قصد دارد که از نزدیک بازیهای تیم ملی اسپانیا مقابل کاستاریکا و آلمان را تماشا کند و از سویی تماشاگر ویژه بازیهای قطر مقابل سنگال و هلند خواهد بود. هدایت تیم ملی قطر به عهده فلیکس سانچز است که ژاوی به خوبی او را از دوران حضورش در آکادمی بارسلونا می شناسد.

ژاوی بعد از بازگشت از قطر تمرینات بارسلونا را با بازیینان غایب در بازیهای ملی آغاز خواهد کرد. بارسلونا شانزده ملی پوش دارد و به همین خاطر تعداد کمی از بازیکنان در تمرینات حضور خواهند داشت. بارسلونا قرار است که در روز 15 آذر به تمرینات برگردد.

4125