رفتار عجیب پی‌اس‌جی با امباپه؛ حقوقش را با تاخیر پرداختند!

رفتار عجیب پی‌اس‌جی با امباپه؛ حقوقش را با تاخیر پرداختند!

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی پس از جنجال های بسیار در تابستان گذشته توانست قرارداد امباپه را تا تابستان 2024 تمدید کند اما به نظر می رسد که در حال حاضر رابطه باشگاه فرانسوی و این ستاره در بدترین حالت ممکن قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه خبری منتشر شده که بر اساس آن پی اس جی حاضر نشده تا قسط قبلی حقوق امباپه را به موقع بپردازد. در حقیقت در قسطی که در ماه سپتامبر به بازیکنان مطرح شده، حقوق مسی و نیمار بدون مشکل پرداخته شده اما پی اس جی بعد از انتشار شایعه تمایل امباپه به جدایی تصمیم گرفت که حقوق این بازیکن را با تاخیر بپردازد.

در حالی که نیمار و مسی کل قسط دستمزدشان را در ماه سپتامبر دریافت کردند، امباپه باید یک ماه یعنی تا اکتبر منتظر می ماند تا فقط بخشی از قسط دستمزدش را دریافت کند. اکیپ گزارش داده است که نزدیکان امباپه بلافاصله با باشگاه پی اس جی تماس می گیرند تا در این باره توضیح بخواهند اما هیچ پاسخ درستی به آنها داده نمی شود.

البته به نظر می رسد که دو  دلیل برای تاخیر در پرداخت دستمزد وجود داشته است: یکی مشکلات در حسابداری و نیاز به هماهنگی با قرارداد جدید امباپه و دیگری هم در نظر گرفتن فیرپلی مالی. امباپه سالی 70 میلیون یورو به صورت خالص دستمزد می گیرد که به پردرامدترین بازیکن دنیا تبدیل شده است.

البته باشگاه پی اس جی به اکیپ گفته است که تعمدی برای تاخیر در پرداخت دستمزد امباپه وجود نداشته و مشکلات در این زمینه همیشه عادی بوده است. 

4125