جلسه رونالدو و وکیلش با یکی از غول‌های فوتبال اروپا

جلسه رونالدو و وکیلش با یکی از غول‌های فوتبال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - خبر جدیدی در مورد آینده کریستیانو رونالدو در ساعات اخیر پخش شده و مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، همه می خواهند بدانند که ستاره پرتغالی پس از مصاحبه جنجالی اخیرش علیه منچستریونایتد در زمستان به کجا خواهد رفت. کریس ویلر خبرنگار دیلی میل مدعی شده است که کریستیانو رونالدو  و ژرژ مندس هفته گذشته با مدیران بایرن مونیخ ملاقات کردند. در آن زمان برخی از مدیران تیم آلمانی به انگلیس سفر کرده بودند.

اولیور کان مدیر اجرایی بایرن مونیخ در تابستان گذشته گفته بود که هر چند که گزینه جذب رونالدو توسط این تیم وجود داشته اما ستاره پرتغالی را دور از فلسفه های این باشگاه دانسته اند. از سویی آلمانی ها حاضر نبودند که دستمزد هفته ای 500 هزار پوندی رونالدو را بپردازند چرا که در تابستان گذشته 35 میلیون یورو برای خرید سادیو مانه به عنوان جانشین لواندوفسکی پرداخته بودند. با این وجود بایرن مونیخ با توجه به مصدومیت های مانه و آینده مبهم اریک چوپو موتینگ تصمیم گرفته که برای خرید رونالدو اقدام کند.

رونالدو که هنوز در یونایتد حضور دارد، قطعا در زمستان از این تیم جدا می شود که بایرن می تواند مقصد مناسبی برای این ستاره 37 ساله برای آخرین سالهای دوران فوتبالش باشد. بوندسلیگا یکی از معدود لیگ هایی است که ستاره پرتغالی هنوز در آن بازی نکرده است.

4125