دوراهی یوونتوس برای دفاع راست: مدافع رئال مادرید یا خائن مورینیو

دوراهی یوونتوس برای دفاع راست: مدافع رئال مادرید یا خائن مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس فصل ناامیدکننده ای را در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا داشت و در هر دو تورنمنت شرایط بسیار بدی را داشته است.

به گزارش فوتبالی، تورینی ها به دنبال تقویت ترکیبشان هستند که یکی از نقاط ضعف این تیم در پست دفاع راست است. کوادرادو 34 ساله تا پایان فصل با یووه قرارداد دارد و تورینی ها به دنبال رقیب و جایگزین برای وی هستند. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که الوارو اودریوزولا دفاع راست رئال مادرید یکی از گزینه هاست. اودریوزولا در این فصل شانسی برای بازی کردن پیدا نکرده چرا که بازیکنانی نظیر دنی کارواخال، لوکاس وازکز و آنتونیو رودیگر برای این پست جلوتر از او بوده اند. آلوارو در لیست مازاد رئال قرار دارد و یووه در نظر دارد که این بازیکن را در زمستان به صورت قرضی با بند خرید 15 میلیون یورویی برای تابستان بعدی بخرد که رئال مادرید مشکلی برای فروش وی ندارد.

گزینه دیگر یوونتوس هم ریک کارسدورپ است. این مدافع راست اخیرا به شدت به خاطر عملکردش در رم توسط مورینیو مورد انتقاد قرار گرفته بود و حتی مربی پرتغالی برچسب "خائن" را برایش انتخاب کرده بود. به نظر می رسد که کارسدورپ جایی در آینده رم نداشته باشد و جالوروسی ها درها را به روی جدایی وی در زمستان باز خواهند کرد.

4125