قول مهم کارلوس کی روش به چند ملی پوش خاص

قول مهم کارلوس کی روش به چند ملی پوش خاص

پایگاه خبری فوتبالی- روز پایانی تمرین تیم ملی با صحنه های قشنگی همراه بود. جایی که کارلوس کی روش ملی پوشان جوان را جمع کرد تا با آنها خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، چند وقت پیش بود که کارلوس کی روش در تماس با صمد مرفاوی، سرمربی تیم جوانان از او خواست یازده بازیکن در رده سنی جوانان و امید به او معرفی کند. به این خاطر که تعداد بازیکنان حاضر در اردو نزدیک به ۱۵ – ۱۶ بازیکن بود و با این تعداد بازیکن کارلوس کی روش نمی توانست تمرینات تاکتیکی خود را پیش ببرد و اگر تصمیم می گرفت، در تمرین بازی بین دو تیم برگزار کند، با کمبود یار مواجه می شد. البته کارلوس کی روش با یک تیر و دو نشان زد و این فرصت خوبی بود که با خوب های لیگ برتر در رده سنی امید آشنا شوند تا در آینده در صورت لزوم به جوانگرایی تصمیمات خوبی در این زمینه بگیرد.

کارلوس کی روش امروز در پایان تمرین تیم ملی به منزله قدرشناسی  از این بازیکنان آنها را جمع و ابتدا از آنها تشکر کرد. به این خاطر که حضورشان در تمرین موجب شد، تمرینات تاکتیکی تیم ملی با نظم خاصی در روزهای اخیر برگزار شود. آنها در حالی در تمرین تیم ملی حاضر شدند که هم باشگاهی های آنها به سبب تعطیلی بازی های لیگ برتر به استراحت رفته اند و از همه مهمتر می دانستند که هیچ شانسی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی ندارند. و در ادامه خداحافظی موقت با این جوان ها. به این خاطر که برنامه فدراسیون فوتبال حفظ کارلوس کی روش برای جام ملت هاست و کارلوس کی روش یکی از ایده هایش برای جام ملت ها جوانگرایی در تیم ملی است. او به خوبی می داند برخی از بازیکنان حال حاضر تیم ملی در جام جهانی بعدی نمی توانند همراه تیم ملی باشند و بهتر است در جام ملت های بعدی بازیکنان جایگزین به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

صحنه های قشنگی در کمپ تیم های ملی رقم خورد. جایی که جوان ها برای باتجربه ها آرزوی موفقیت می کردند. جوان هایی که البته از حضور چند روزه در تمرین تیم ملی درس های زیادی یاد گرفتند. این خداحافظی خیلی زود تمام می شود چون موقت بود.

0203