پیام کاپیتان سابق رئال مادرید پس از وداع با جام جهانی

پیام کاپیتان سابق رئال مادرید پس از وداع با جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از تردیدهای اصلی لیست لوئیز انریکه این بود که آیا سرجیو راموس به جام جهانی می رود یا نه چرا که مدافع پی اس جی در ماه های اخیر عملکرد درخشانی از خود ارائه داده بود و جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم پاریسی تثبیت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، در نهایت لوئیز انریکه تصمیم گرفت که راموس را از لیست خط بزند. مدافع سابق رئال مادرید در پیامی اینستاگرامی نوشت:" چالش های زیادی مانده است و باید به اهدافمان دست پیدا کنیم. برایتان آرزوی موفقیت دارم، به پیش اسپانیا."

مدافع پی اس جی اعلام کرد که حضور در جام جهانی یکی از اهداف او پس از سالی مملو از مصدومیت بوده است، در ادامه نوشت:" جام جهانی؟ قطعا یکی از بزرگترین رویاهایم بود. می توانست پنجمین جام جهانی من باشد اما متاسفانه باید این مسابقات را از خانه ببینم. سخت است اما هر روز آفتاب از نو می تابد. به هیچ وجه چیزی در مورد من عوض نمی شود. ذهنیت، اشتیاق، تعهد و تلاش 24 ساعته من با فکر فوتبال تغییری نمی کند."

کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به لوئیز انریکه هم کنایه زد و با اشاره به آمادگی بدنی خود نوشت:" خوشبختانه می توانم بگویم که امسال حس کردم که خودم بودم و دوباره از فوتبال، باشگاهم و شهر بزرگی نظیر پاریس لذت بردم. فصل گذشته مشکل بود چرا که مصدومیت هایی داشتم و در پروسه هماهنگی با باشگاه جدیدم قرار داشتم. با تمام بدن و قلبم تلاش می کنم تا دوباره آماده باشم و به اهدافی که برای خود تعیین کرده ام، برسم."

4125