زمان‌بندی دقیق مصاحبه رونالدو؛ وداع غیررسمی با منچستریونایتد

زمان‌بندی دقیق مصاحبه رونالدو؛ وداع غیررسمی با منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - حملات تند رونالدو به منچستریونایتد و تن هاگ خیلی از هواداران تیم انگلیسی را شوکه کرده است اما به نظر می رسد که زمان بندی و نحوه این مصاحبه به صورت کاملا حساب شده ای انجام شده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در گفتگو با پیرس مورگان گفت که توسط یونایتد مورد خیانت قرار گرفته و از سویی به هیچ وجه برای تن هاگ احترام قائل نیست. ستاره پرتغالی جمله ای را از پابلو پیکاسو نقل کرد:"باید همه چیز را ویران کنی تا چیزی را از نو بسازی و اگر قرار باشد که از خودم این کار را شروع کنم، مشکلی ندارم."

کریستیانو در این مصاحبه خطاب به هواداران یونایتد گفت:"آنها برای من از هر چیزی مهمتر هستند و به همین خاطر این مصاحبه را انجام می دهم." کریستیانو در مورد حمایت هم تیمی هایش هم صحبت کرد هر چند که در هفته های اخیر تعداد معدودی از بازیکنان یونایتد از این ستاره حمایت کردند. ستاره پرتغالی هر لحظه در رختکن یونایتد منزوی تر می شود و به جدایی نزدیک و نزدیک تر می شود.

البته رختکن یونایتد همواره رونالدو را یک اسطوره دانسته و هر چند که بازیکنان به صورت علنی حمایت چندانی از این ستاره ندارند اما در جمع های خودمانی همواره از او به عنوان یک ابرستاره یاد می کنند.

آس گزارش  داده است که زمان بندی مصاحبه رونالدو به هیچ وجه اتفاقی نبوده است. کریستیانو می داند که دیگر به یونایتد برنمی گردد چرا که در پایان جام جهانی و در زمان نقل و انتقالات زمستانی مسیر خود را از اولدترافورد جدا خواهد کرد. ستاره پرتغالی در هفته های آینده در جستجوی مقصد مناسب خواهد بود هر چند که احتمالا در لیگی کوچک تر از لیگ انگلیس بازی می کند. 

جیمی کرگر بازیکن اسبق لیورپول که یکی از دشمنان همیشگی رونالدو بوده، در واکنش به این مصاحبه گفت:" کریستیانو رونالدو زیر نظر تن هاگ این گونه بود: اعلام کرد که می خواهد برود، حاضر نشد که به عنوان نیمکت نشین تمرین کند، پیش از اتمام بازی از زمین خارج شد. 99 درصد هواداران یونایتد حامی مربی هستند و این مسئله نشان دهنده این است که رونالدو به اشتباه شرایط را مدیریت کرده است."

البته بقیه واکنش ها به رونالدو  نیز چندان خوشایند نبوده است. رایان دی ماسیو نوشته است:"بای بای رونالدو." و کارلوس رینوسو دیگر هوادار مشهور یونایتد نوشته است:" کریستیانو  باید همین حالا قرارداد رونالدو را فسخ کند."

4125