مدافع پی‌اس‌جی از لیست تیم ملی فرانسه خط خورد

مدافع پی‌اس‌جی از لیست تیم ملی فرانسه خط خورد

سپایگاه خبری فوتبالی - پرسنل کیمپمبه مدافع 27 ساله که در لیست اولیه دیدیه دشان برای جام جهانی قرار گرفته بود، در نهایت از لیست خط خورد و جای خود را به اکسل دیساسی 24 ساله از موناکو داد.

به گزارش فوتبالی، کیمپمبه از روز 18 سپتامبر فقط 59 دقیقه در ترکیب پی اس جی بازی کرده بود چرا که دچار مصدومیت شده بود. این مدافع در بازی اخیر پی اس جی یک ربع بازی کرد اما فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد که این بازیکن از نظر بدنی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و به همین خاطر با جام جهانی قطر وداع کرد. در حقیقت کیمپمبه دوشنبه صبح با پزشک تیم ملی فرانسه ملاقات کرد و بعد از آن نیز با دشان صحبت کرد و در نهایت بنا بر این شد که این مدافع در لیست جام جهانی حضور نداشته باشد.

دیساسی تا کنون در تیم ملی فرانسه بازی نکرده و این اولین باری است که در لیست قرار می گیرد و به جانشین وی در لیست تبدیل شد. مدافع میانی موناکو در لیست اولیه تیم ملی فرانسه در ماه سپتامبر قرار داشت اما در نهایت از لیست خط خورد. هم تیمی او  بنوا بادیاشیل در آن زمان به جای دیساسی در لیست قرار گرفت که البته بنوا در نهایت شانس حضور در جام جهانی را به دست نیاورد.

4125