یاد کردن رونالدو از لحظه غم‌انگیز درگذشت فرزندش

یاد کردن رونالدو از لحظه غم‌انگیز درگذشت فرزندش

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از مدتها به وعده خود عمل کرد و همان طور که قول داده بود، مصاحبه ای آتشین داشت.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی مصاحبه ای با پیرس مورگان خبرنگار سرشناس داشت. رونالدو جدا از صحبت های جنجالی خود در مورد منچستریونایتد و تن هاگ در مورد مسائل زندگی شخصی خود نیز صحبت کرد.

مهاجم منچستریونایتد  در مورد یکی از لحظات سخت و غم انگیز زندگی خود صحبت کرد: زمانی که یکی از دوقلوهایش در زمان زایمان جانش را از دست داده بود. بلا اسمرالدا یکی از این دوقلوها بود که از این تراژدی جان سالم به در برد. این خبر دردناک، دنیای فوتبال را تکان داد و حتی هواداران لیورپول در بازی با یونایتد تصمیم گرفتند که به تشویق رونالدو  بپردازند و به ستاره پرتغالی در آنفیلد روحیه دادند. رونالدو با یاد کردن تشویق هواداران لیورپول گفت:" هرگز انتظارش را نداشتم." از طرفی خانواده سلطنتی بریتانیا نیز برای رونالدو پیام فرستادند و تسلیت گفتند. رونالدو اما گفت که یونایتد در این ماجرا از او  حمایت نکرده است:" منچستریونایتد به هیچ وجه همدلی نشان نداد و در آن لحظات سخت از من حمایت نکردند."

کریستیانو از سویی اعلام کرد که دخترش بلا اسمرالدا در ماه ژولای در بیمارستان بستری شد و دلیل این که دیر به تمرینات یونایتد ملحق شد هم همین بوده چرا که می خواسته در کنار فرزندش باشد. رونالدو تا کنون هرگز در مورد این اتفاق صحبت نکرده بود و گفت که از این بابت که مدیران یونایتد حرفش را در این باره باور نکرده اند، "دلخور" و "ناراحت" شده است.

4125