واکنش لواندوفسکی به احتمال هم‌بازی شدن با مسی

واکنش لواندوفسکی به احتمال هم‌بازی شدن با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا می‌گوید که هم بازی شدن با لیونل مسی برای او یک رویاست. 

به گزارش فوتبالی، از زمان ترک بارسلونا توسط مسی در تابستان 2021، همیشه مسئله بازگشت این فوق ستاره آرژانتینی به نیوکمپ، یکی از موضوعات پربحث رسانه‌ها و مردم بوده است. قرارداد مسی در تابستان آینده با پاریسن ژرمن به اتمام می‌رسد و هنوز صحبتی مبنی برتمدید قراردادش با باشگاه فرانسوی به میان نیامده. 

به نقل از سایت گل، خوان لاپورتا رئیس بلوگرانا چند روز قبل عنوان کرد که بارسلونا خانه مسی است و حالا لواندوفسکی در مصاحبه‌ای با مارکا گفت: "مسی یک بازیکن خارق العاده است و پاس‌های فوق العاده زیبایی برای مهاجم ارسال می‌کند. اگر کمی به مسی فکر کنید، می‌فهمید که او ارتباط بی نظیری با مهاجمان دارد. او می‌داند که چگونه توپ را به محوطه جریمه برساند، چگونه بین خطوط حرکت کند و به همین دلایل او بهترین بازیکن دنیاست. نمی‌دانم در حال حاضر چه خبر است، اما برای یک مهاجم، بازی کردن با لیونل مسی یک رویاست و هیچ شکی در این باره نیست."

لواندوفسکی در ادامه راجع به تقابل با آرژانتین و مسی در جام جهانی 2022 گفت: "چالش بسیار بزرگی است و به نظرم بازی‌های سختی در انتظار ماست. فکر می‌کنم آرژانتین با مسی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت است."

4416