رستگاری روسونری در آخرین ثانیه

رستگاری روسونری در آخرین ثانیه

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیداری خانگی مقابل فیورنتینا با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.  تا فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین به هشت امتیاز کاهش یابد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران تیم‌های میلان و فیورنتینا در استادیوم سن سیرومقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز بازی، میلان با ۳۰ امتیاز در رده دوم و ویولا با ۱۹ امتیاز در جایگاه دهم قرار داشتند. استفانوپیولی دوست داشت تا با یک پیروزی به استقبال تعطیلات باشگاهی برود. 

در نیمه اول، میلان خیلی سریع در دقیقه ۲ توسط رافائل لیائو به گل رسید. بعد از این گل، فیورنتینا بیکار ننشست و حملات زیادی سمتدروازه میزبان طراحی کرد و در دقیقه ۲۸، آنتونین باراک گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.                                                        

در نیمه دوم میلان کمی از فیورنتینا بهتر بود، اما این موضوع اصلاَ باعث تغییر نتیجه به نفع روسونری نشد تا اینکه در نهایت در دقیقه ۹۰+۲ ساویچ مدافع ویولا به اشتباه دروازه خودی را باز کند و این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر بک میلان به پایان رسد. این پیروزی باعث شد تا پیولی و شاگردانش اختلاف را با ناپولی و اسپالتی به هشت امتیاز کاهش دهند.

۴۴۱۶