مخالفت شورای برون مرزی با سفر به دبی/ پرسپولیس در تهران اردو می‌زند

مخالفت شورای برون مرزی با سفر به دبی/ پرسپولیس در تهران اردو می‌زند

پایگاه خبری فوتبالی- چرا کادر فنی پرسپولیس مخالف برگزاری اردوی این تیم در عمان و کویت است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اردویی 10 روزه، آذرماه راهی کشور امارات و شهر دبی شود اما شورای برون مرزی با سفر قرمزها به این کشور مخالفت کرد تا برنامه‌های کادرفنی این تیم نیز دچار تغییر شود.

از آنجایی که بلافاصله پس از جام جهانی، لیگ شروع می‌شود و پرسپولیس هم در اولین گام باید به مصاف استقلال در دربی تهران برود، گل‌محمدی در صدد بود که برای آماده نگه داشتن تیمش تا آن مسابقه، چند بازی تدارکاتی در داخل و خارج از کشور برگزار کند و اردوی دبی برای او و تیمش، ایده‌ال به نظر می‌رسید منتهی شورای برون مرزی اجازه سفر پرسپولیس به امارات را نداد.

این در حالی بود که علاوه بر امارات، باشگاه پرسپولیس 2 دعوتنامه از عمان و کویت برای حضور در این دو کشور دریافت کرده اما کادر فنیقرمزها  به دلیل نبود حریف تدارکاتی مناسب در عمان و زمان‌بندی نامناسب تورنمنتی که قرار است در کویت برگزار شود مخالف برگزاری اردو در این 2 کشور هستند.

گفتنی است با توجه به لغو اردوی پرسپولیس در دبی، اردوی شاگردان یحیی گل‌محمدی، در تهران برگزار خواهد شد و آنها با انجام چند بازی دوستانه، آماده ادامه مسابقات می‌شوند.

7655