مشکلات پیش روی همسران بازیکنان انگلیس در قطر

مشکلات پیش روی همسران بازیکنان انگلیس در قطر

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از یک هفته تا آغاز جام جهانی قطر باقی مانده است و 32 تیم خود را برای این مسابقات آغاز می کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از حاشیه های همیشگی تیم ملی انگلیس مربوط به زوج ها و همسران بازیکنان بوده است. معمولا همسران بازیکنان در اردوها در تورنمنت های بزرگ حضور دارند و بخش زیادی از اخبار نشریات زرد را به خود اختصاص می دهند. حالا اما میرر گزارش داده است که گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس نگران است که بزرگ شدن حلقه ارتباطی بازیکنان باعث گسترش ویروس های مختلف نظیر کرونا و آنفلوانزا در میان بازیکنان شود و به همین خاطر در تلاش است تا حتی المقدور بازیکنان را از خانواده هایشان در قطر دور نگه دارد.

ساوتگیت در این باره گفته است:" در مورد ارتباط با خانواده ها انعطاف پذیر هستیم. ترجیح می دهیم که بیشتر عمل کنیم تا این که حرف بزنیم. نمی دانیم که حد ارتباط میان بازیکنان و خانواده ها چقدر خواهد بود. خانواده ها در استادیوم ها با تماشاگران زیادی در ارتباط هستند. باید این نکته را بررسی کنیم و تلاش کنیم که تیم در حالت ایزوله و بسته باشد.  باید همه چیز را با دقت بررسی کنیم."

خانواده های بازیکنان انگلیس در جام جهانی در یک کشتی تفریحی به نام MSC World Europa در نزدیکی ساحل در دوحه اقامت خواهند داشت. این کشتی بزرگ گنجایش هفت هزار مسافر را دارد که بیش از سی کافه و رستوران در آن قرار گرفته است و بیش از دو هزار نفر خدمه دارد. 

سان گزارش داده است که سختگیری های دولت قطر برای اقامت در شهر باعث شده تا خانواده ها ترجیح بدهند که در این کشتی تفریحی زندگی کنند تا زندگی راحت تری در این کشور داشته باشند. دولت قطر در مورد نحوه لباس پوشیدن یا خوردن و نوشیدن مسافران جام جهانی نیز بسیار سختگیر است. فدراسیون فوتبال دانمارک به خاطر این سختگیری ها تصمیم گرفت که خانواده های بازیکنان را به قطر نرود و در حال حاضر خانواده های بازیکنان آلمانی هم در مورد سفر مردد هستند.

حضور خانواده های بازیکنان انگلیسی در جام جهانی همیشه خبرساز بوده است. به طور مثال در سال 2006، ویکتوریا بکام و بقیه زوج های بازیکنان کل تصاویر دوربین ها را به خود اختصاص داده بودند. این اتفاق چهار سال پیش نیز در روسیه تکرار شد. فدراسیون فوتبال انگلیس اما در تلاش است که این بار جو آرام تری وجود داشته باشد تا حواس بازیکنان پرت نشود.
4125