تغییر سیاست تلویزیون؛ هیچ گزارشگری به قطر نمی‌رود؟

تغییر سیاست تلویزیون؛ هیچ گزارشگری به قطر نمی‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی – ظاهرا سیاست شبکه سه برای پوشش مسابقات جام جهانی، کمی تغییر پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، پیش از این قرار بود محمدرضا احمدی هر سه بازی تیم ملی در مرحله گروهی را گزارش کند و البته شبکه سه یک تیم اعزامی هم به دوحه داشته باشد تا شاهد گزارشهای آنها از محل برگزاری مسابقات جام جهانی باشیم.

در روزهای گذشته این بحث مطرح شد که احمدی تنها گزارشگر اعزامی به دوحه نیست و شبکه سه قصد دارد با سه گزارشگر اعزامی، بازیهای تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی را روی آنتن ببرد. البته که تقسیم‌بندی گزارشگران معلوم نبود و کسی نمی‌دانست به غیر از احمدی، دو گزارشگر دیگر برای دو بازی تیم ملی چه نفراتی هستند.

اما انگار مدیران تلویزیون به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است هیچ گزارشگری را به آن سوی آبهای خلیج فارس نفرستند و قرار است بازیهای جام جهانی، از تهران و نه دوحه، برای مخاطبان تلویزیونی گزارش شود. به این ترتیب که محمدرضا احمدی بازی تیم ملی مقابل انگلیس را گزارش خواهد کرد. دیدار تیم ملی با ولز به پیمان یوسفی رسیده و جواد خیابانی در حالی بازی ایران و امریکا را به عنوان آخرین دیدار تیم ملی در مرحله گروهی گزارش خواهد کرد که حدود 24 سال قبل، او بازی دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی 1998 را گزارش کرده بود. البته خیابانی برای جام جهانی 98 به فرانسه رفته بود و هر سه گزارشگر در تهران، بازیهای تیم ملی را گزارش خواهند کرد.

البته ممکن است در روزهای آینده باز هم شاهد تغییراتی در این زمینه باشیم. شنیده شده محمدرضا احمدی از این اتفاق دلخور شده چرا که از یکسال پیش اعلام شده بود که او قرار است به دوحه برود و سه بازی را گزارش کند و محمدحسین میثاقی مجری ویژه برنامه جام جهانی شبکه سه باشد.

درباره تغییر سیاست تلویزیون، قصد داشتیم با مدیران بخش ورزش تلویزیون صحبت کنیم که پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی به جایی نرسید.

1984