برد 5 گله پاریسن ژرمن در روز کم فروغ مسی و نیمار

برد 5 گله پاریسن ژرمن در روز کم فروغ مسی و نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در دیدار خانگی مقابل اوسر با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی دست یافت و با 41 امتیاز جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ فرانسه، تیم‌های پاریسن ژرمن و اوسر از ساعت 15:30 در استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم به میدان رفتند. پیش از آغاز این دیدار پاریسی‌ها با 38 امتیاز در صدر جدول و اوسط با 13 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار داشتند. 

در نیمه اول پاریسن ژرمن که مثلث آتشین امباپه، مسی و نیمار را در اختیار داشت، توانست در دقیقه 11 توسط کیلیان امباپه روی پاس نونو مندس به گل اول برسد. پس از این گل اوسر کمی جلو کشید و یک بار دروازه جیانلوئیجی دوناروما را نیز تهدید کرد، اما نتوانست به گل برسد. رفته رفته دوباره شاگردان کریستوف گالتیه مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتند، اما آن‌ها در باز کردن دروازه میزبان برای بار دوم ناکام ماندند تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان برسد. 

در نیمه دوم پی‌اس‌جی خیلی سریع توسط کارلوس سولر در دقیقه 51 به گل دوم دست پیدا کرد و شش دقیقه بعد اشرف حکیمی اختلاف را به سه گل افزایش داد. بعد از این گل، پاریسن ژرمن تغییرات زیادی در تیمش اعمال کرد، اما باعث نشد تا دست از گلزنی بردارد. در دقیقه 81 رناتو سانچز و در دقیقه 84 هوگو اکتیکه گل های چهارم و پنجم را زدند تا پاریس به برد 5-0 دست یابد. 

4416