پیروزی حیاتی نراتزوری پیش از شروع جام جهانی

پیروزی حیاتی نراتزوری پیش از شروع جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در دیدار خارج از خانه مقابل آتالانتا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا با 30 امتیاز موقتا به جمع 4 تیم بالای جدول بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم سری آ، تیم های آتالانتا و اینتر از ساعت 15 به وقت تهران در استادیوم برگامو مقابل هم صف آرایی کردند. این دو تیم پیش از شروع بازی، با 27 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم جدول قرار داشتند و با پیروزی در این بازی، می‌توانستند خود را تا رده چهارم بالا بکشند.

در نیمه اول آتالانتا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 25 یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام شد و آدملا لوکمن آتالانتا را پیش انداخت. پس از این گل، اینتر جلو کشید و در دقیقه 36، ادین ژکو با پاس گل لوتارو مارتینز، حساب کار را یک بر یک به تساوی کشاند تا نیمه اول را بازنده به رختکن نرود. 

در نیمه دوم اینتر بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 56 ادین ژکو گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 61 پالومینو مدافع آتالانتا به اشتباه دروازه خودی را گشود تا نراتزوری با دو گل پیش بیافتد. در ادامه شاگردان گاسپرینی کنترل بازی را در اختیار گرفتند و پالومینو این بار اشتباه خود را جبران کرد و دروازه اینتر را گشود، اما این گل برای بازگشت به بازی کافی نبود و در نهایت شاگردان اینزاگی با پیروزی 3-2 سه امتیاز را مال خود کردند. 

4416