رونالدو به خاطر توپ طلا به بنزما تبریک نگفت

رونالدو به خاطر توپ طلا به بنزما تبریک نگفت

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما پیش از ملحق شدن به اردوی تیم ملی فرانسه روز یکشنبه مصاحبه ای با تله فوت داشت که اعلام کرد که هیچ پیام یا تماسی از جانب هم تیمی سابقش کریستیانو رونالدو در مورد کسب اولین توپ طلای دوران فوتبالش دریافت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، بنزما در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم پرتغالی منچستریونایتد پس از کسب توپ طلا به او تبریک گفته، ، جواب داد:"نه، هنوز نه." در حقیقت یک ماه از زمان اهدای این جایزه می گذرد اما به نظر می رسد که بنزما بر خلاف بسیاری از شخصیت های فوتبال دنیا ترجیح داده که به دوست و هم تیمی قدیمی خود تبریک نگوید.

رونالدو و بنزما سالها در کنار هم در ترکیب رئال مادرید حضور داشتند و در کنار همدیگر چهار بار قهرمان اروپا شدند. در حقیقت بنزما برای 120 تا از 450 گل بنزما در رئال مادرید، پاس گل داده بود. کریم در حال حاضر با 329 گل دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است که در تاریخ باشگاه فقط بازیکن پرتغالی را بالاتر از خود می بیند.

بنزما به اولین فرانسوی از زمان زیدان تبدیل شد که توپ طلا را می برد. ستاره فرانسوی فصل گذشته با ثبت 44 گل در 46 بازی در ترکیب رئال مادرید عملکرد خارق العاده ای داشت و به آقای گل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد و با شایستگی توپ طلا را برد و در حالی که حتی دپای از بارسلونا به بنزما تبریک گفته بود، خبری از تبریک رونالدو به او نبوده است!

4125