متهم شدن پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال به تخلف مالی

متهم شدن پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال به تخلف مالی

پایگاه خبری فوتبالی - وزارت دادگستری برزیل تحقیقات را در مورد دنی آلوز بازیکن پوماس و تیم ملی برزیل آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، الوز در لیست تیم ملی برزیل برای جام جهانی قطر قرار گرفته است که به خاطر تخلفاتی که در  زمینه دریافت وام بلاعوض برای سازمان خیریه زیر نظر خود داشته، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. نشریات برزیلی گزارش داده اند که دادگستری برزیل در حال بررسی مبلغ شش میلیون رئال است که دنی آلوز به صورت وام از دولت دریافت کرده اما مشکل این جاست که آلوز در حالی این وام بلاعوض را از دولت برزیل گرفته که مجوزهای لازم را برای این کار نداشته است.

این منبع همچنین نوشته است که الوز پنج سال پیش یک سازمان خیریه را برای توسعه رشته بسکتبال در کشورش تاسیس گرفته است اما از زمانی که این سازمان تاسیس شده، هیچ فعالیتی توسط آن انجام نشده است و فعالیت های آن کاملا صوری و ساختگی بوده است. بر اساس قوانین دولت برزیل، سازمان های خیریه  باید حداقل سه سال فعالیت کرده باشند تا بتوانند کمک های مالی از جانب دولت دریافت کنند.

این در حالیست که بنیاد خیریه زیر نظر دنی آلوز در پنج سال اخیر هیچ فعالیتی نداشته است. از سویی در حالی این که این سازمان خیریه تحت نام دنی آلوز فعالیت می کند، مدیریتش به عهده مائوریسیو کارلوس است. کارلوس چند سال پیش به خاطر اختلاس از حساب های کنفدراسیون ورزشهای رسمی برزیل در دادگاه محکوم شده بود.

4125