نخستین مبارز ایران مشخص شد

نخستین مبارز ایران مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- تکواندوکار وزن ششم تیم ملی ایران به عنوان نخستین نماینده ایران روز دوشنبه کار خود را در مسابقات قهرمانی جهان با مبارزه برابر حریفی از کانادا آغاز می کند.                  

به گزارش فوتبالی، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز می شود. 

سمینار فنی و مراسم قرعه کشی این رقابت ها ساعت ۱۴ عصر شنبه ۲۱ آبان ماه به وقت محلی در هتل ریاست جمهوری این شهر برگزار و برنامه روز نخست این مسابقات با حضور تنها نماینده ایران مشخص شد. 

بر همین اساس فردا دوشنبه در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۵۷- کیلوگرم زنان و ۸۰- کیلوگرم مردان به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت که مهران برخورداری تنها نماینده کشورمان است. 

برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم که ۴۶ تکواندوکار ثبت نام کرده اند، دور نخست باید با «دامیس تامود» از کانادا پیکار کند و در صورت برتری به مصاف «مویس هرناندز» از دومینکن نفر دهم رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۹ منچستر می رود. 

نماینده ایران با کسب پیروزی مقابل این حریف در مرحله یک هشتم نهایی به دیدار یکی از تکواندوکاران کنیا، لهستان یا ازبکستان خواهد رفت. 

طبق برنامه برخورداری امروز ساعت ۱۰ وزن کشی خواهد کرد و از ساعت ۱۰ صبح فردا به وقت محلی(۱۸:۳۰به وقت تهران) کار خود را این رقابت ها آغاز می کند.

5960