تراکتور - حق‌وردی؛ تا پایان فصل ادامه می‌دهند؟

تراکتور - حق‌وردی؛ تا پایان فصل ادامه می‌دهند؟

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد حجت حق‌وردی با تراکتوری‌ها تا نیم فصل به صورت قرضی بسته شده است.

به گزارش فوتبالی، حجت حق‌وردی بازیکن اسبق پیکان و ذوب‌آهن بعد از چند فصل بازی در لیگ آذربایجان و تیم سومقاییت این کشور دوباره تصمیم گرفت به تیمی از لیگ برتر ایران بپیوندد. انتخاب وی این بار تراکتور بود تا شاگرد قربان بردیف در این تیم شود.

انتقالی که ابتدا با مشکلاتی نیز همراه بود. باوجود اعلام رسانه رسمی باشگاه تراکتور مبنی بر پیوستن حجت به این تیم و حضور این مدافع در اردوی ابتدای فصل ترکیه، در بازگشت به تبریز اخباری از باشگاه به بیرون درز کرد مبنی بر اینکه تراکتور نتوانسته رضایت‌نامه حق‌وردی را از مدیران تیم سومقاییت بگیرد و به همین دلیل وی دیگر در تمرینات تراکتور شرکت نکرد.

مشهود بودن ضعف خط دفاعی تیم سرخ‌پوش در بازی‌های ابتدای فصل، مدیران این تیم را متقاعد کرد تا هر چه سریع‌تر به ترمیم خط دفاعی خود بپردازند و از همین رو عملیات برای احیای توافق صورت گرفته برای جذب مدافع تیم ملی آذربایجان از نو شروع و بار دیگر حجت حق‌وردی به تمرینات این تیم اضافه و به جمع شاگردان بردیف ملحق شد.

اما در خبر اعلامی تراکتور مبنی بر قطعیت یافتن حضور این بازیکن در تراکتور با صدور رضایتنامه، به مدت و نحوه قرارداد منعقده فی مابین اشاره نشده است.

گویا قرارداد حق‌وردی با تراکتوری ها به صورت قرضی و تا نیم فصل بسته شده که البته باتوجه به بازی‌های خوب این بازیکن و رضایت بردیف، مدیران تراکتور به دنبال ادامه حضور این بازیکن تاثیرگذار حداقل تا پایان فصل هستند. البته که این کار باتوجه به درخشش حق‌وردی در لیگ ملت‌های اروپا که حتی منجر به گلزنی وی مقابل اسلواکی نیز شد، به نظر می‌رسد نسبت به ابتدای فصل سخت‌تر و حتی پرهزینه‌تر نیز باشد.

1997