باواریایی‌ها تثبیت صدرنشینی به استقبال جام جهانی رفتند

باواریایی‌ها تثبیت صدرنشینی به استقبال جام جهانی رفتند

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه مقابل شالکه با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا با 34 امتیاز، جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم بوندس لیگا آلمان، از ساعت 21 به وقت تهران، تیم‌های شالکه و بایرن مونیخ در استادیوم فلیتس آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این دیدار، باواریایی‌ها با 31 امتیاز در صدر جدول و معدنچی‌ها با 9 امتیاز در قعر جدول هجده تیمی بوندس لیگا قرار داشتند. 

در نیمه اول بایرن بازی را مطابق انتظار هجومی آغاز کرد و از همان ابتدا برتری خود را بر آبی پوشان دیکته کرد. شاگردان یولیان ناگلزمان چند فرصت طلایی خلق کردند و در نهایت سرژ گنبری در دقیقه 38 دروازه شالکه را باز کرد و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز حملات بایرن ادامه داشت، اما این بار خیلی زود اریک ماکسیم چوپوموتینگ، ستاره این روزهای بایرن، اختلاف را دو برابر کرد تا این ستاره کامرونی در آخرین بازی پیش از جام جهانی نیز بدرخشد. بعد از این گل شالکه کمی جلو کشید تا بتواند حداقل یکی از گل‌ها را جبران کند، اما در این امر ناموفق بود و این دیدار با پیروزی دو بر صفر مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید. 

4416