عکس؛ مهاجمی که مقابل منچسترسیتی دبل کرد به ساوتگیت کنایه زد؟

عکس؛ مهاجمی که مقابل منچسترسیتی دبل کرد به ساوتگیت کنایه زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - برنتفورد در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه دو بر یک منچسترسیتی را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی شیرین را پیش از رقابت های جام جهانی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی هر دو گل برنتفورد را ایوان تونی به ثمر رساند و بدین ترتیب این مهاجم انگلیسی موفق شد مقابل منچسترسیتی دبل کند و دو گل به ثمر برساند. ایوان تونی که در حال حاضر 26 سال دارد، از بازیکنانی است که از لیست گرت ساوتگیت برای بازی های جام جهانی کنار گذاشته شده است. در واقع ساوتگیت نام او را خط زده است و این بازیکن در جام جهانی حضور نخواهد داشت.

به نظر می رسد که ایوان تونی پس از گلزنی مقابل منچسترسیتی با انجام خوشحالی ویژه ای به گرت ساوتگیت کنایه زد. تونی با انگشتان دو دست خود گوش هایش را گرفت تا بدین ترتیب نشان دهد که در مقابل حرف و حدیث هایی که پیرامون عملکرد او وجود داشته و به این علت خط زده شده، بی تفاوت است.

تونی در دقیقه 16 گل اول خود را وارد دروازه منچسترسیتی کرد و این خوشحالی را انجام داد. او در دقیقه 98 هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند و باز هم این خوشحالی را تکرار کرد.

1470