درخشش نونیز و سه امتیاز برای لیورپول پیش از جام جهانی

درخشش نونیز و سه امتیاز برای لیورپول پیش از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و ساوتهمپتون در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه سه بر یک ساوتهمپتون را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی آخرین بازی لیورپول پیش از رقابت های جام جهانی بود و شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند در این بازی با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی برسند. در این دیدار درخشش داروین نونیز به کمک قرمز های آنفیلد آمد.

گل اول این دیدار را روبرتو فیرمینو در دقیقه 6 برای لیورپول به ثمر رساند اما ساوتهمپتون توانست بازی را برگرداند و در دقیقه 9، آدامز گلزنی کرد و بازی یک بر یک مساوی شد.

پس از این گل بود که نوبت به درخشش داروین نونیز رسید. نونیز توانست در دقیقه 21 و 42 برای لیورپول دو گل به ثمر برساند و دبل کند و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

اکنون لیورپول هم به تعطیلات باشگاهی پیش از جام جهانی می رود و بازی بعدی آن ها پس از رقابت های جام جهانی، در جام اتحادیه مقابل منچستر سیتی خواهد بود. لیورپول در حال حاضر در رده ششم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

1470