ترکیب احتمالی تیم ملی پرتغال برای جام جهانی(عکس)

ترکیب احتمالی تیم ملی پرتغال برای جام جهانی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - 8 روز تا شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و تیم های مختلف لیست بازیکنانی را که قرار است در این دوره از بازی ها حضور داشته باشند، اعلام کرده اند و بدین ترتیب باید دید که در این دوره از بازی ها شرایط به چه شکلی رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال لیست تیم ملی پرتغال را در روز های اخیر اعلام کرده است؛ لیستی که منطقی به نظر می رسید و چندان جای حرف و حدیثی را باقی نگذاشت هر چند که برخی ها از حضور بازیکنی مثل په په که در آستانه 40 سالگی قرار دارد، در لیست او تعجب کردند اما شاید علت این قضیه را بتوان عملکرد خوب په په دانست و اینکه او در این سن و سال همچنان از لحاظ بدنی روی فرم است. کریستیانو رونالدوی 37 ساله هم به نظر می رسد قرار است آخرین حضور خود را در رقابت های جام جهانی تجربه کند و به همین دلیل این دوره از بازی ها برای رونالدو هم حائز اهمیت است و نگاه ها به طور ویژه ای روی او متمرکز است.

اگر بخواهیم یک ترکیب احتمالی از لیست بازیکنان پرتغال برای جام جهانی را در نظر بگیریم به چنین تیمی می رسیم: دیوگو کاستا، کانسلو، په په، روبن دیاز، نونو مندز، ویتینیا، برونو فرناندز، برناردو سیلوا، ژائو فلکس، رافائل لیائو، کریستیانو رونالدو.

1470