ترکیب احتمالی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی(عکس)

ترکیب احتمالی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا لیست بازیکنان اسپانیایی را برای حضور در رقابت های جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد؛ لیستی که البته حرف و حدیث های زیادی پیرامون آن شکل گرفت.

به گزارش فوتبالی، در این لیست بازیکنانی مثل فران تورس وجود دارند که عملکرد آن ها در بارسلونا بسیار بحث برانگیز بوده است و انتقاد های زیادی را متحمل شده اند. البته برخی ها اعتقاد دارند که دعوت فران تورس به لیست تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی به این خاطر بوده که در حال حاضر لوییز انریکه مهاجم نوک مناسبی در دسترس ندارد و می خواهد از او در پست مهاجم نوک استفاده کند. هر چند که او آلوارو موراتا را هم دعوت کرده است و به نظر می رسد به فران تورس به عنوان وینگر بازی دهد. در خط دفاعی او سرخیو راموس را خط زده است و اریک گارسیا را دعوت کرده است که این تصمیم او هم انتقاد برانگیز بوده است.

اگر بخواهیم یک ترکیب احتمالی با لیست فعلی از تیم ملی اسپانیا در جام جهانی در نظر بگیریم، می توانیم به چنین تیمی برسیم: اونای سیمون، کارواخال، گارسیا، پائو تورس، خوزه لوییز گایا، بوسکتس، گاوی، پدری، ویلیامز، فران تورس، آلوارو موراتا.

در این ترکیب خط هافبک تیم ملی اسپانیا همان خط هافبک بارسلونا است.

1470