بازگشت پدر دو ملی پوش فرانسه به خانه پس از 18 سال

بازگشت پدر دو ملی پوش فرانسه به خانه پس از 18 سال

پایگاه خبری فوتبالی - ژان فرانسوا هرناندز بازیکن سابق رایو وایکانو و اتلتیکو مادرید هجده سال پیش خانواده اش را ترک کرد و از خانه آنها خارج شد.

به گزارش فوتبالی، لوکاس هرناندز مدافع بایرن مونیخ اقدام پدرش را "غیرقابل توصیف" خوانده بود و  گفته بود:"هرگز درک نکردم و درک نخواهم کرد که چطور یک نفر می تواند ناگهان خانواده اش را ترک کند و بدین ترتیب من، برادر کوچکم تئو و مادرم را کنار گذاشت. او پدر بیولوژیکی من است اما هرگز به او چنین نگاهی ندارم."

حالا اکیپ گزارش داده است که ژان فرانسوا به زودی قرار است که با فرزندانش ملاقات کند. در حقیقت ژان دیگر در تایلند زندگی نمی کند و به فرانسه برگشته است. او امیدوار است که فرزندانش با او تماس بگیرند تا بتواند شخصا به آنها توضیح بدهد که چرا چنین تصمیمی گرفته است. در حقیقت پدر برادران هرناندز می خواهد به فرزندانش بگوید که مادرشان علت قطع رابطه بوده است و او هرگز قصد ترک فرزندانش را نداشته است.

پدر لوکاس و تئو هرناندز معتقد است که در سالهای اخیر برخی نام او  را لکه کرده اند و حقیقت را نگفته اند. برونو سالیبا  پسرعموی ژان فرانسوا می گوید:" او  هرگز فرزندش را ترک نکرد بلکه لورنس، مادر لوکاس و تئو بود که فرزندانش را از او جدا کرد."

از سویی کریستف گالتیه سرمربی کنونی پی اس جی نیز گفت:"ژان فرانسوا شخصیت فوق العاده ای دارد، شخصیتش کاملا در تضاد با چیزی است که در سالهای اخیر در موردش خواندید و شنیدید. او شخصیتی است که همیشه خانواده اش را دوست داشته و عاشق فرزندانش بوده است."

سونیا مولدس نامزد سابق ژان فرانسوا نیز می گوید که این مرد مدتها تلاش کرده تا حضانت فرزندانش را بگویداما بعد از آن که موفق نمی شود، تصمیم می گیرد که به تایلند برود. به همین خاطر پدر برادران هرناندز منتظر است تا فرزندانش با او تماس بگیرند تا حقایق را به آنها بگیرد. سونیا در مورد قرار گرفتن لوکاس و تئو در لیست تیم ملی فرانسه برای جام جهانی گفت:" ژان فرانسوا همیشه آنها را می بیند و از ابتدا تا انتهای بازی گریه می کند. برایش خیلی مشکل است. دلش برای فرزندانش تنگ شده است. به پول تئو و لوکاس اهمیتی نمی دهد بلکه می خواهد آنها را ببیند. می دانم که دوست دارد که فرزندانش به او زنگ بزنند. از این اتفاق خیلی خوشحال خواهد شد."

لوکاس هرناندز در گذشته از مللاقات با پدرش استقبال کرده بود و گفته بود:" اگر یک روزی پدرم بخواهد  من را ببینم، مخالفتی نخواهم داشت. مشکلی نیست که بخواهد من را ببیند، توضیح بدهد و برود."

4125