شکست خانگی منچسترسیتی قبل از جام جهانی با گل خوردن در دقیقه 98

شکست خانگی منچسترسیتی قبل از جام جهانی با گل خوردن در دقیقه 98

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و برنتفورد در ورزشگاه اتحاد در شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت برنتفورد این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی آخرین بازی منچستر سیتی پیش از رقابت های جام جهانی 2022 قطر بود و با توجه به اینکه سیتیزن ها در حال حاضر در جایگاه دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارند، در این بازی به دنبال این بودند تا بتوانند با رسیدن به پیروزی به طور موقت صدرنشین لیگ برتر انگلیس شوند و با شرایط بهتری راهی رقابت های جام جهانی شوند اما این اتفاق نیفتاد.

منچستر سیتی در زمین خودش در این بازی گل اول را دریافت کرد. ایوان تونی در دقیقه 16 بازی دروازه سیتیزن ها را باز کرد. منچسترسیتی تلاش کرد تا بتواند نتیجه را برگرداند و در نهایت فیل فودن در دقیقه 45 روی پاس مانوئل آکانجی توانست دروازه برنتفورد را باز کند و بازی را یک بر یک مساوی کند.

اما در ادامه کار در دقایق پایانی بازی و در دقیقه 98 ایوان تونی گل دوم برنتفورد را هم به ثمر رساند و بازی را دو بر یک به سود برنتفورد کرد. این بازی 10 دقیقه وقت تلف شده داشت.

1471