واکنش برنده توپ طلا به شرایط مصدومیتش پیش از جام جهانی

واکنش برنده توپ طلا به شرایط مصدومیتش پیش از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما برای اولین بار از زمان بردن توپ طلا در ماه اکتبر با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم رئال مادرید در لیون با توپ طلایش حضور پیدا کرد تا از هواداران تیم سابقش تشکر کند.بنزما به مصدومیت های پرشمارش در فصل جاری هم اشاره کرد. در حقیقت بنزما در فصل جاری فقط در 13 تا از 21 بازی رئال مادرید حضور پیدا کرد و 9 بازی را به علت مصدومیت از دست داد. به نظر می رسد که تمرکز روی جام جهانی دلیل اصلی این مسئله بود چرا که کریم نمی خواست که ریسک کند و فرصت حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

بازیکن سابق لیون در گفتگو با آمازون در مورد حضورش در جام جهانی گفت:" جام جهانی؟ یکی از بهترین هدایای تولد برای من است. هر بازی یک فینال خواهد بود. تیم بسیار خوبی داریم، بازی به بازی حرکت می کنیم. مشکلات کوچکی داشتم اما جدی نیست. هنوز تا روز جام جهانی زمان باقی است. حالم خوب خواهم بود و باید از نظر بدنی و ذهنی آماده شوم."

بنزما در مورد توپ طلایش که در بازی لیون و نیس به هواداران نشان داد هم صحبت کرد:" فوق العاده بود. از باشگاهم رئال مادرید تشکر می کنم که به من اجازه داد که رویایم محقق شود. لحظه فوق العاده ای بود. در شهر و باشگاهی حضور پیدا کردم که به من کمک کرد تا رویای حضور در رئال مادرید برایم محقق شود. به کارم افتخار می کنم و می دانم که آنها هم به من افتخار می کنند."

4125