تمام کشورهایی که تاکنون قهرمان جام جهانی شده‌اند

تمام کشورهایی که تاکنون قهرمان جام جهانی شده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - درباره تعداد کشور هایی که تاکنون قهرمان رقابت های جام جهانی در ادوار مختلف شده اند، یک آمار جالب وجود دارد و آن هم این است که فقط 8 کشور توانسته اند قهرمانی در بازی های جام جهانی را تجربه کنند.

به گزارش فوتبالی، 8 روز دیگر رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر آغاز می شود و شاهد برگزاری بازی های جام جهانی 2022 خواهیم بود. در این تورنمنت هم مدعی هایی وجود دارد که در ادوار سابق هم مدعی بوده اند. در واقع به نظر می رسد که بازی های جام جهانی به شکلی است که همیشه یکسری مدعی ثابت دارد و تیم های بزرگ دنیای فوتبال دیگر به طور کامل شناخته شده هستند و روش عملکرد آن ها به شکلی بوده که در اوج باقی بمانند. البته در این میان استثنائی هم وجود دارد و آن هم تیم ملی ایتالیا است که حتی نتوانست پا به مسابقات جام جهانی بگذارد.

تاکنون 8 کشور قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده اند و به نظر می رسد که در این دوره هم یکی از همین کشور ها به قهرمانی برسد. این کشور ها عبارتند از برزیل، آلمان، ایتالیا، آرژانتین، فرانسه، اروگوئه، انگلیس، اسپانیا

برزیل با 5 قهرمانی پر افتخار ترین تاریخ جام جهانی است و ایتالیا که در جام جهانی حضور ندارد، 4 قهرمانی در این بازی ها دارد.

1471