عکس؛ بنزما و رونمایی از توپ طلا در ورزشگاه لیون

عکس؛ بنزما و رونمایی از توپ طلا در ورزشگاه لیون

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید راهی کشورش فرانسه شده است چرا که رئال مادرید دیگر تا پس از رقابت های جام جهانی بازی ندارد و بنزما هم می خواهد دوره های ریکاوری خود را طی کند تا بتواند برای جام جهانی 2022 قطر آماده باشد و به فرانسوی ها کمک کند.

به گزارش فوتبالی، بنزما در لیست دیدیه دشان برای جام جهانی 2022 قطر حضور داشت و راهی فرانسه شد تا به اردوی فرانسه ملحق شود. او در لیست تیم ملی فرانسه برای جام جهانی 2018 روسیه حضور نداشت و فرانسوی ها در آن جام جهانی توانستند به قهرمانی برسند. اکنون کریم بنزما در سال 2022 تبدیل به بهترین بازیکن جهان شد و توانست در لیست تیم ملی فرانسه هم حضور پیدا کند.

بنزما در فرانسه به ورزشگاه تیم المپیک لیون یا همان ورزشگاه گروپاما رفت و در آن جا از توپ طلای خود رونمایی کرد. علت این کار کریم بنزما این بود که ستاره فرانسوی از سال 1997 تا 2005 در رده های پایه تیم لیون حضور داشته و به نوعی ساخته شده باشگاه لیون است. بنزما پس از آن به تیم بزرگسالان لیون راه یافت و تا سال 2009 توانست به خوبی در لیون خود را نشان دهد و پس از آن راهی رئال مادرید شد.

1471