درخشش اولادقباد با گلزنی و پاس گل

درخشش اولادقباد با گلزنی و پاس گل

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال پالما در هفته هشتم لیگ اسپانیا برابر واین‌آلبالی به پیروزی رسید؛ دیداری که سه بازیکن تیم ملی فوتسال ایران هم در آن حضور داشتند. 

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ فوتسال اسپانیا شب گذشته تیم پالما در سالن «سون مویکس» مایورکا میزبان تیم واین آلبالی والدپنیاس بود که این مسابقه در نهایت با برتری ۵ بر ۳ به سود پالما به پایان رسید.

بازی دو تیم تحت تاثیر حضور سه بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در زمین قرار داشت. در تیم پالما حسین طیبی و مسلم اولادقباد حضور داشتند و سعید احمدعباسی هم نخستین حضورش در تیم آلبالی را تجربه می‌کرد.

تقابل طیبی با احمدعباسی (شماره ۱۳)
از بین این سه بازیکن، مسلم اولادقباد با گلزنی و ثبت یک پاس گل، درخشش بیشتری داشت و یکی از عوامل پیروزی پالما در این مسابقه بود. اولادقباد در حالی که تنها چند ثانیه تا پایان نیمه نخست باقی مانده بود، توانست گل سوم پالما را روی یک حرکت ترکیبی به ثمر برساند. او در نیمه دوم و در دقیقه ۳۳ هم پاس گل چهارم تیمش را به «مانکوسو» داد.

حسین طیبی هم در این دیدار چند موقعیت گلزنی روی دروازه آلبالی به دست آورد که نتوانست آنها را به گل تبدیل کند. او در دقیقه ۱۲ یک فرصت تک به تک داشت که دروازه بان حریف این فرصت را مهار کرد. او همچنین در دقیقه ۲۸ دو بار به سمت دروازه آلبالی شوتزنی کرد که بازهم با واکنش دروازه بان این تیم راه به جایی نبرد.

طیبی در بازی با آلبالی
اتفاقاتی که منجر به برتری تیم پالما نسبت به آلبالی شد، در یک دقیقه پایانی نیمه نخست رقم خورد؛ جایی که «سولانو» بازیکن آلبالی در دقیقه ۱۹ از زمین اخراج شد و پالما در همان یک دقیقه دو گل به ثمر رساند.

سعید احمدعباسی هم در نخستین تجربه حضورش در آلبالی هرچند برای این تیم به میدان رفت اما موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشد.

پالما با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد تا بعد از بارسلونای ۲۱ امتیازی در رده دوم قرار بگیرد. تیم آلبالی هم با ثبت چهارمین باخت متوالی ۹ امتیازی باقی ماند و به رده یازدهم سقوط کرد.

0203