شرط برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس

شرط برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- اردوی خارجی پرسپولیس در چه شرایطی برگزار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، از مدت‌ها پیش بحث برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس در یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس مطرح و طی چند روز گذشته اعلام شد که به احتمال فراوان کاروان قرمزها برای برپایی اردویی 10روزه راهی کشور امارات خواهد شد.

 شورای برون مرزی  مخالفتی با برگزاری اردوی قرمزها انجام نداده اما مهمترین بخش برای برگزاری این اردو، تامین هزینه‌های آن است.

شنیده‌ها حاکی از این است که پلن اول پرسپولیسی‌ها این است که در کشوری اردوی خود را برگزار کنند  که میزبان یک تورنمنت باشد تا به این ترتیب کل هزینه‌های اردوی پرسپولیس تامین شود، اما اگر این موضوع تحقق پیدا نکند آنها سراغ پلن دوم خود خواهند رفت، یعنی شرایطی فراهم شود که کشور میزبان قرمزها منهای هزینه پرواز بقیه هزینه‌ها را پرداخت کند تا آنها با دغدغه کمتری راهی اردوی میان فصل خود شوند.

با توجه به موارد ذکر شده به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها که با مشکلات مالی متعددی روبه‌رو هستند کار سختی برای برگزاری اردوی خارجی خواهند داشت.

پیش از این فوتبالی در خبری اختصاصی اعلام کرده بود که یحیی گل‌محمدی علیرغم دریافت پیشنهاد برگزاری اردو در کویت اما از مدیران باشگاه درخواست کرده این اردو در امارات برگزار شود تا آنها بتوانند بازی‌های تدارکاتی بیشتری را انجام دهند.

7655