توضیح رسول‌پناه درباره مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس

توضیح رسول‌پناه درباره مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس حساب قرمزها را مسدود کرده است؟

به گزارش فوتبالی، حساب باشگاه پرسپولیس در حالی بسته شده که طبق ادعای رضا درویش، مهدی رسول‌پناه سرپرست اسبق این باشگاه، چنین کاری کاری کرده است.

درویش در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد این موضوع (بسته شدن حساب خزانه) که کار بسیر دشواری است توسط مهدی رسول پناه انجام شده و باشگاه را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

مهدی رسول‌پناه که مهمان برنامه ورزشگاه در شبکه 5 سیما بود با رد ادعای رضا درویش اینگونه توضیح داد: "حساب باشگاه پرسپوليس قابل بسته و مسدود شدن نیست، حساب دولتی را که نمی‌شود بست. ما یک حساب خزانه، یک حساب هزینه و یک درآمد داریم. این حساب اصلا قابل بسته شدن نیست. شما می‌دانید کسانی که شکایت می‌کنند یک تامین خواسته می‌گیرند و مبلغ مدنظر را در حساب توقیف می‌کند تا تکلیف مشخص شود. به طور مثال بنده از شما یک میلیارد طلب دارم و بعد از شکایت، یک میلیارد از حساب شما توقیف می‌شود تا این شکایت تعیین تکلیف شود."

رسول پناه با اشاره به اینکه او تنها بابت مبلغی که طلب دارد از قرمزها شکایت کرده گفت: " حساب و مازاد بر عددی که از پرسپولیس زلب دارد باز است. اصلا حساب را نمی‌توانند ببندند. پس مبلغ 25 میلیاردی که اسپانسر این باشگاه واریز کرده و پول بازیکنان را پرداخت کردند از چه حسابی دادند؟ همین حساب دیروز هم باز بود و کار را دنبال کردند."

رسول پناه در پاسخ به سوالی درباره اینکه پس چرا مدیریت باشگاه پرسپوليس مدعی شده وی حساب باشگاه را مسدود کرده گفت: " قبل از حضور من، فردی هفت میلیارد تومان به باشگاه پرسپوليس کمک کرده بود. یادم هست که همان بنده خدا آمد و درخواست پرداخت مبلغ را داشت که ما در کمال‌ شرمندگی گفتیم که الان بحث بدهی به برانکو را داریم. گفتیم این مشکل و بدهی حل شود، قطعا به شما پرداخت می‌کنیم. ما گفتیم شده خرد خرد این مبلغ را پرداخت کنیم، حتما آن را پس خواهیم داد. اما الان به جای اینکه تشکر کنند و سیاست تعامل را پیش بگیرند، سیاست تقابل را در پیش گرفته‌اند، اصلا و ابدا من حساب باشگاه پرسپوليس را نبسته‌ام."

7655