انتقام منچستریونایتد از اونای امری در جام اتحادیه

انتقام منچستریونایتد از اونای امری در جام اتحادیه

پایگاه خبری فوتبالی - در دور سوم از رقابت های جام اتحادیه انگلیس، منچستر یونایتد و استون ویلا در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچستر یونایتد با نتیجه چهار بر دو به سود خود به پایان رساند و توانست راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، در هفته گذشته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و استون ویلا به مصاف هم رفته بودند و شیاطین سرخ در این بازی میهمان بودند و در نهایت استون ویلا توانسته بود منچستر یونایتد را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

اکنون شیاطین سرخ انتقام خود را از استون ویلا که هدایت آن را اونای امری بر عهده دارد، بگیرد. در این بازی گل های منچستر یونایتد را مارسیال، راشفورد، برونو فرناندز و مک تامینی به ثمر رساندند و دو گل استون ویلا را هم واتکینز و دالو (گل به خودی) زدند.

در این بازی کریستیانو رونالدو به طور کلی در لیست منچستر یونایتد حضور نداشت و تن هاگ علت این قضیه را بیماری عنوان کرده بود هر چند برخی ها معتقد هستند که رونالدو به خاطر جام جهانی از تن هاگ خواسته که از لیست این بازی کنار گذاشته شود چرا که دیگر چیزی تا شروع جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده است.

1470