استخدام جادوگر برای رساندن مانه به جام جهانی!

استخدام جادوگر برای رساندن مانه به جام جهانی!

پایگاه خبری فوتبالی - پیروزی بایرن مونیخ مقابل وردربرمن نتیجه خوبی برای باواریایی ها بود اما مصدومیت سادیو مانه در این بازی یک شوک به مردم کشورش وارد کرد چرا که به نظر می رسد که این بازیکن به جام جهانی نمی رسد.

به گزارش فوتبالی، در فاصله ده روز تا شروع جام جهانی، خیلی بعید است که مانه به مسابقات برسد. فدراسیون فوتبال سنگال و بایرن مونیخ البته همچنان شانس حضور سادیو در این مسابقات را رد نکرده اند. مانه احتمالا در انتظار یک معجزه در لیست 26 نفره تیم ملی سنگال قرار خواهد گرفت. آلیو سیسه سرمربی سنگال تصمیم گرفته که مانه را در لیست قرار بدهد. از سویی فاطما سامورا دبیرکل سنگالی فیفا نیز همچنان از حضور سادیو در جام جهانی ناامید نیست و می گوید:" از جادوگر استفاده خواهیم کرد. نمی دانم که ایا موثر خواهیم بود یا نه اما از همه روش های ممکن استفاده می کنیم. منتظر معجزه هستیم. مانه باید در ان جا حضور داشته باشد."

مهاجم بایرن مونیخ با شرایط بدنی نامناسبی به جام جهانی خواهد رسید. باواریایی ها اعلام کردند که سادیو بازی شنبه مقابل شالکه را از دست می دهد. مانه در روزهای آینده دوباره تست خواهد داد تا شرایط دقیق مصدومیتش مشخص شود. اگر مانه با مصدومیت در جام جهانی بازی کند، ممکن است که سلامتی خود را به خطر بیاندازد.

4125