جایگزین رونالدو و مسی از نگاه کاکا

جایگزین رونالدو و مسی از نگاه کاکا

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی 2022 قطر احتمالا آخرین باری خواهد بود که مسی و کریستیانو رونالدو را در این تورنمنت می بینیم.

به گزارش فوتبالی، ستاره آرژانتینی اعلام کرده است که دیگر در جام جهانی بازی نمی کند اما کریستیانوی 37 ساله خیلی بعید است که بخواهد در جام جهانی دیگری حاضر شود. به همین خاطر کاکا معتقد است که هموطنش نیمار می تواند جایگزین لئو و کریستیانو شود.

کاکا مصاحبه ای با سایت ایتالیایی "گاتزتا دلوا اسپورت" در مورد نقش نیمار در جام جهانی داشت. با توجه به این که مسی و رونالدو به زودی از جام جهانی کنار می روند، نوبت بازیکن برزیلی است که خودی نشان بدهد. کاکا بیان کرد:" دوست دارم که نیمار به جانشین آنها تبدیل شود. به خصوص که باید شخصیتش و بازیکنی که به آن تبدیل شده را هم در نظر بگیریم."

نیمار در شرایط بدنی بی نقصی به جام جهانی رسیده است و فصل درخشانی داشته است. ستاره برزیلی در این فصل در 19 بازی خود پانزده گل زده و دوازده پاس گل داده است.  ستاره برزیلی در صورت قهرمانی جام جهانی و ادامه روندش در پی اس جی یکی از مدعیان کسب توپ طلا خواهد بود. نیمار در سن 30 سالگی می داند که این آخرین فرصت برای اوست تا توپ طلا را ببرد.

کاکا همچنین در مورد شانس های برزیل در جام جهانی نیز صحبت کرد:"برزیل بخت اصلی است چرا که سخت تلاش کرده اند. انتخاب تیته انتخاب درستی بوده است و گروهی مناسب را دارند که تلفیقی از جوانی و تجربه است. آرژانتین و فرانسه مدعیان اصلی هستند و صربستان می تواند یک شگفتی باشد."

4125