انتقاد اسطوره منچستریونایتد از رونالدو: باید صحبت کند

انتقاد اسطوره منچستریونایتد از رونالدو: باید صحبت کند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو همیشه زیر ذره بین است.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی در دوران فوتبالش همیشه به فشارها عادت داشته است اما در ماه های اخیر شرایط سختی را داشته است. در حقیقت او از جانب هم تیمی های سابقش و اسطوره ای منچستریونایتد هم مورد انتقاد قرار گرفته است.  گری نویل که به مدت 20 سال در منچستریونایتد بازی کرده، شش سال با رونالدو هم تیمی بوده است و اخیرا به شدت از ستاره پرتغالی انتقاد کرده است. رونالدو در واکنش به این انتقادها تصمیم گرفت که به گری نویل که به عنوان کارشناس تلویزیونی به اولدترافورد رفته بود، دست ندهد.

گری نویل اما همچنان به انتقاد از رونالدو ادامه می دهد. نویل معتقد است که رونالدو در پایان بازی یونایتد و استون ویلا به وظایف خود به عنوان کاپیتان عمل نکرده است. نویل بیان کرد:"رونالدو به عنوان کاپیتان از زمین خارج شد و تیمش باخته بود. وظیفه اش این بود که در پایان بازی با خبرنگاران صحبت کند. این وظیفه ای بود که روی دوش او بود. وقتی تیم برنده می شود، بازیکنی که گل را زده یا ستاره بازی با خبرنگاران صحبت می کند. وقتی می بازی، نوبت دروازه بان، مدافع میانی یا کاپیتان است که صحبت کنند. رونالدو باید مقابل خبرنگاران ظاهر می شد و می گفت:" امروز بد عمل کردیم. باید سخت تلاش کنیم و برای بازی بعدی آماده باشیم.""

رونالدو مدتهاست که با خبرنگاران صحبت نمی کند. نویل در ادامه گفت:" رونالدو باید صحبت کند. هیچ کس در شش ماه اخیر صحبت کردنش را نشنیده است. چیزی در موردش نمی دانیم. فکر می کنم که به همین خاطر است که قبلا گفتم که یونایتد بدون رونالدو و او بدون یونایتد بهتر هستند. توقعات از او خیلی بیشتر است."

4125