واکنش دنی آلوز به انتقادها از حضورش در لیست برزیل

واکنش دنی آلوز به انتقادها از حضورش در لیست برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز مدافع برزیلی سومین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیته در نهایت تصمیم گرفت که الوز را در لیست مسابقات قطر قرار بدهد. خیلی ها از این تصمیم انتقاد کردند و حالا خود الوز در پیامی اینستاگرامی واکنش نشان داد و نوشت :" کل زندگی ام را با مخالفت ها مواجه بودم و حالا به جایی رسیدم که در ان هستم. با غرور و فداکاری بسیار، شما هم می توانید به اهدافتان برسیم."

در حقیقت دنی آلوز شرایط خوبی را در لیگ مکزیک نداشته و به همین خاطر حضورش در لیست با انتقادهایی همراه شده بود. آلوز در ادامه پیامش نوشته است:" می دانید که چرا به این جا رسیدم؟ چرا که باید به کارت احترام بگذاری. باید به هر چیزی که پیش رویت است، احترام بگذاری. باید به بودن احترام بگذاری. باید به وجودت احترام بگذاری. باید به مقاومت کردن احترام بگذاری."

بازیکن تیم پوماس مکزیک سومین جام جهانی خود را تجربه می کند چرا که در جام جهانی 2010 افریقای جنوبی و جام جهانی 2014 برزیل حضور داشت و در سال 2018 به علت مصدومیت خط خورد. تیته در مورد استفاده از دنی آلوز در لیست 26 نفره خود گفت که به این بازیکن احترام می گذارد. البته بسیاری از فوتبالدوستان از تصمیم تیته انتقاد کردند و بازیکن برزیلی را "پدربزرگ" خواندند تا سن وی را مورد انتقاد قرار بدهند. تیته گفته بود:" معیار انتخاب آلوز مثل بقیه بود. به خاطر کیفیت فنی خود پاداش گرفت. به خاطر شرایط بدنی و ذهنی خود پاداش گرفت. همان طور که بقیه را انتخاب کرده بودیم، او را هم انتخاب کردیم."

4125