دو بازیکن ویارئال که زیر نظر بارسلونا قرار دارند

دو بازیکن ویارئال که زیر نظر بارسلونا قرار دارند

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از اعضای تیم مدیریت ورزشی بارسلونا چهارشنبه گذشته در کورنیا حضور داشت و بازی اسپانیول و ویارئال در هفته چهاردهم لالیگا را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر شرایط دو بازیکن ویارئال را با دقت دنبال می کند: خورخه کوئنکا در پست دفاع میانی و خوان فویث در پست دفاع کناری. در بازی شب گذشته  ویارئال،کوئنکا در پست دفاع میانی فیکس بود و 90 دقیقه بازی کرد که نمایش خوبی داشت. این بازیکن 20 ساله و جوان مادریدی در سال 2020 با 2.5 میلیون یورو از بارسلونا راهی ویارئال شد که چهار میلیون یورو پاداش هم بر اساس عملکردش در نظر گرفته شده بود. بارسا هنوز بند بازگشت این بازیکن را در اختیار دارد و البته 20 درصد حق انتقال وی در آینده  را هم تحت تملک خود دارد. کوئنکا در دوران کومان در تیم بزرگسالان بارسا حضور داشت. این بازیکن تجربه حضور در تیم بزرگسالان بارسلونا در بازی جام حذفی مقابل کولتورال را هم دارد.

خوان فویث که با مصدومیت مواجه بوده است هم شب گذشته  13 دقیقه درون زمین بازی کرد. بارسا شرایط خرید این بازیکن را در پست دفاع راست دنبال می کند. مصدومیت باعث شد تا روند انتقالش به تیم کاتالان در تابستان گذشته ملحق شود و بارسایی ها در نهایت به سراغ هکتور بیرین رفتند.

4125