ایران یک - نیکاراگوئه صفر/ محک غیرجدی، جدی شد/ پیروزی میلیمتری نصف تیم ملی مقابل نیکاراگوئه

ایران یک - نیکاراگوئه صفر/ محک غیرجدی، جدی شد/ پیروزی میلیمتری نصف تیم ملی مقابل نیکاراگوئه

پایگاه خبری فوتبالی- بازی دوستانه ایران و نیکاراگوئه با یک گل به سود ایران به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی در حالی تک گل بازی را به ثمر رساند که نیکاراگوئه فرصت به تساوی کشاندن بازی را در نیمه اول داشت اما ابوالفضل جلالی ناجی دروازه علیرضا بیرانوند شد.

نکته نگران‌کننده این بازی، مصدومیت ابراهیمی بود که چند دقیقه بعد از ورودش به میدان مجبور شد جایش را به شجاع خلیل‌زاده بدهد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند(دقیقه ۶۲-سیدحسین حسینی)، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، میلاد سرلک(دقیقه ۶۲-مهدی هاشمی نژادامید نورافکن (دقیقه ۶۲-امید ابراهیمی(دقیقه ۶۸- شجاع خلیل‌زاده))، مهدی ترابی(دقیقه 77- سامان تورانیانوحید امیری و سید آریا برزگر(دقیقه 77 - امیرعلی صادقی)

ترکیب نیکاراگوئه: لوپز،فلتس، تلز، داویلا، آکودو، کورونل، مونکادا، مدینا، لوپز، فلورس و ترمینیو

این دیدار، آخرین بازی ایران قبل از جام جهانی نیست و تیم ملی، هفته آینده هم دیداری تدارکاتی با تونس در دوحه قطر برگزار خواهد کرد.

شرح گل

ایران یک - نیکاراگوئه صفر: دقیقه 15: روی اشتباه مدافعان نیکاراگوئه، امید نورافکن با یک پاس عرضی مهدی ترابی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او کار سختی برای باز کردن دروازه حریف نداشت.

دقایق حساس

دقیقه ۵- وحید امیری پس از توپ ربایی از بازیکن نیکاراگوئه سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر ترابی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰- شوت بریان لوپز از داخل محوطه جریمه در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۳۱- ماریو در داخل محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت خطرناکی شد که شوت او توسط ابوالفضل جلالی از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۷۵- نیکاراگوئه با یک کار تیمی داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت برایان لوپز را حسینی با واکنشی زیبا دفع کرد.

دقیقه ۷۹- شوت خطرناک ابوالفضل جلالی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸- ضربه سر خطرناک پورعلی‌گنجی از داخل محوطه جریمه در اختیار دروازه‌بان نیکاراگوئه قرار گرفت.

دقیقه ۹۰+۲- وحید امیری تا پشت محوطه جریمه با توپ حرکت کرد و پاس در عرضی را به صادقی داد و شوت خطرناک او از بالای دروازه به بیرون رفت.

1984