لیست تیم ملی آلمان برای جام جهانی با دو مهاجم جوان دورتموند

لیست تیم ملی آلمان برای جام جهانی با دو مهاجم جوان دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - لیست تیم ملی آلمان برای جام جهانی اعلام شد که مارکو رویس به غایب لحظه آخری تبدیل شد و با مسابقات وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، یوسفا موکوکو ده روز پیش از هجده سالگی خود در لیست قرار گرفت که عملکرد درخشان این بازیکن در دورتموند باعث شد تا در لیست جای بگیرد. موکوکو در بازی دورتموند و بوخوم دبل کرده بود و در این فصل توانسته جلوتر از مودسته به مهاجم فیکس دورتموند تبدیل شود. 

گوتزه که جام جهانی 2018 را از دست داده بود، به عنوان زننده گل قهرمانی آلمان در سال 2014 به تیم ملی فوتبال کشورش برگشته است. این بازیکن با درخشش در آینتراخت دوران فوتبالش را نجات بخشیده است. 

کریم آدیمی دیگر مهاجم جوان دورتموند نیز در لیست قرار گرفته است. متس هوملس با وجود آمادگی بدنی از لیست خط خورده است. یکی از شگفتی های لیست، نیکولاس فولکروگ مهاجم وردربرمن است که دومین گلزن برتر فصل بوندسلیگا با ده گل بوده و آمادگی خوبی داشته و مصدومیت ورنر به او فرصت داد تا در لیست قرار بگیرد. کریستین گونتر مهاجم فرایبورگ نیز در لیست قرار گرفته است.

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان لیست تیم ملی فوتبال این کشور برای جام جهانی را اعلام کرد که لیست بدین شرح است:

دروازه بان‌ها: نویر، ترشتگن، تراپ
مدافعان: بلا کوچاپ، گینتر، گونتر، کهرر، کلاسترمن، رام، رودیگر، شولتربک، سوله
هافبک ها و مهاجمان: آدیمی، برانت، فولکروگ، گنبری، گورتسکا، گوتزه، گوندوگان، هاورتز، هافمن، کیمیش، موکوکو، مولر، موسیالا و سانه.

4125