طرح؛ رونالدو به تیم دوران نوجوانی خود بر می‌گردد؟

طرح؛ رونالدو به تیم دوران نوجوانی خود بر می‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد، در تابستان گذشته به دنبال جدایی از منچستر یونایتد بود اما با توجه به این که نتوانست تیم مناسبی برای خود پیدا کند، در نهایت در منچستر یونایتد ماندگار شد ولی به نظر می رسد که این جدایی بالاخره اتفاق بیفتد.

به گزارش فوتبالی، در روز های اخیر اخباری مبنی بر این که کریستیانو رونالدو در ژانویه از منچستر یونایتد جدا خواهد شد، مطرح شده است. برخی دیگر از رسانه ها هم گفته اند که رونالدو در تابستان آینده از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

یکی از تیم هایی که ممکن است کریستیانو رونالدو به آن بپیوندد، اسپورتینگ است. رونالدو در دوران نوجوانی و جوانی خود در اسپورتینگ توپ زده است و از آن جا توانست خودش را مطرح کند و در نهایت در تابستان 2003 راهی منچستر یونایتد شد.

در این طرح می بینیم که تصویری از دوران نوجوانی رونالدو قرار داده شده است که پلاکاردی در دست دارد و روی آن نوشته شده :"به خانه خوش آمدی رونالدو"

مادر کریستیانو رونالدو هم پیش‌تر گفته است که دوست دارد روزی رونالدو دوباره در اسپورتینگ توپ بزند و بدین ترتیب به تیم دوران کودکی اش بازگردد.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در آینده برای رونالدو رخ می دهد.

1471