امیدواری ستاره بایرن مونیخ به حضور در جام جهانی

امیدواری ستاره بایرن مونیخ به حضور در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم مصدومیت شدید سادیو مانه، این ستاره سنگالی هنوز بابت حضور در جام جهانی به طور کامل ناامید نشده است.

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه که در سال های اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب تیم ملی سنگال داشته و قهرمانی در جام ملت های آفریقا را نیز تجربه کرده است، شب گذشته دچار مصدومیت شدیدی شد و اخبار موید آن است که این مهاجم باتجربه قادر به حضور در ترکیب تیم ملی سنگال در جام جهانی نخواهد بود. نشریه اکیپ امروز ضمن انتشار این خبر مدعی شد سادیو مانه حداقل یک ماه شرایط بازی کردن ندارد و امکان حضور او در جام جهانی وجود نخواهد داشت.

اما سایت گل ساعتی قبل اذعان داشت بررسی اولیه موید آن است که سادیو مانه بین سه الی چهار هفته قادر به حضور در میادین نیست و مصدومیت این مهاجم گلزن به این زودی برطرف نمی شود. اما سادیو مانه در روزهای آتی دوباره آزمایشات جدیدی داده و امیدوار است با تلاش شبانه روزی، زمان دوری خود از میادین را کاهش دهد.

تقریبا تردیدی وجود ندارد که این بازیکن در مرحله گروهی قادر به همراهی تیم ملی سنگال نخواهد بود، اما در صورت صعود این تیم به دور بعد، احتمال دارد سادیو مانه بتواند در بازی های حذفی در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان برود. تیم ملی سنگال در گروه اول مسابقات در کنار تیم های هلند، اکوادور و قطر حضور دارد و به نظر آنها یکی از شانس های اصلی صعود به دور بعد محسوب می شوند.

4416