رضایت گواردیولا از عملکرد منچسترسیتی در برابر چلسی

رضایت گواردیولا از عملکرد منچسترسیتی در برابر چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد از نمایش تیمش مقابل چلسی رضایت دارد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی شب گذشته در شرایطی در جام اتحادیه با دو گل موفق به غلبه بر چلسی شد که حریف نیز فرصت های زیادی برای گلزنی داشته و می توانست پیروز این دیدار لقب بگیرد. پپ گواردیولا نیز در پایان این دیدار به همین نکته اشاره کرده و اذعان داشت با توجه به کیفیت چلسی، از نتیجه تیمش در این دیدار راضی است.

پپ گواردیولا گفت: "با توجه به نام این حریف و کیفیتی که از چلسی سراغ داریم، از کسب این پیروزی و نتیجه خوشحال هستم. ما می‌توانیم هم بهتر باشیم و هم بدتر، اما سیتی امشب خودش را نشان داد. من از کیفیت همه بازیکنان در این مسابقه راضی و خوشحالم. شرایط در برخی دقایق برای ما دشوار شد و دلیلش هم این بود که چلسی از کیفیت بالایی برخوردار است." 

"عملکرد بازیکنان سیتی؟ کالوین فیلیپس برای 40 دقیقه نمایش خیلی خوبی از خود ارائه داده و شخصیتی فوق العاده خود را در زمین نشان داد. ما در ادامه فصل به کالوین فیلیپس نیاز داریم. جک گریلیش نیز امشب بسیار خوب بازی کرده و نمایش درخشانی در میدان داشت. امشب زبان بدن جک گریلیش موید آن بود که می خواهد دروازه حریف را باز کند و این بازیکن سه یا چهار بار بخت خود را برای گلزنی مقابل چلسی امتحان کرد."

"این چیزی است که ما از این بازیکن می‌خواستیم. اگرچه جک گریلیش علیرغم فرصت‌هایی که داشت موفق به باز کردن دروازه چلسی نشد، اما یک روز این اتفاق رخ خواهد داد و عملکرد این بازیکن در دیدار امشب استثنایی بود. همیشه قصد این بازیکن پاس دادن است و ما بارها با او صحبت کرده و به جک گریلیش تذکر دادیم که ابتدا باید به گلزنی فکر کند."

4416