سرنوشت کلوپ در صورت فروش لیورپول چه خواهد شد؟

سرنوشت کلوپ در صورت فروش لیورپول چه خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اذعان کرد که در صورت فروش این باشگاه توسط FSG نیز به آن وفادار خواهد ماند. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته به یک باره مالکان لیورپول اعلام کردند که قصد فروش این باشگاه را دارند و FSG می‌خواهد پس از 12 سال مالکیت بر قرمزهای بندرمرسی ساید، این باشگاه بزرگ را به فروش برساند. بسیاری از رسانه‌ها، وضعیت حال لیورپول را به وضعیت سال گذشته چلسی تشبیه می‌کنند که رومن آبراموویچ به خاطر تحریم‌های شدید دولت بریتانیا و همچنین جنگ میان روسیه و اوکراین، مجبور به فروش آبی‌های لندن به تاد بولی با رقم 4.25 میلیارد پوند شد. 

به نقل از سایت گل، شب گذشته لیورپول پس از تساوی صفر بر صفر در وقت‌های قانونی و اضافه مقابل دربی کانتی، در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و به دور چهارم مسابقات جام اتحادیه انگلستان صعود کرد. کلوپ پس از پایان بازی درخصوص شرایط اخیر لیورپول گفت: "این قضیه هیچ تاثیری روی من ندارد. پپ لایندرز (دستیار کلوپ) در کنفرانس مطبوعاتی به خوبی این موضوع را شرح داد. ما کمی قبل از شما راجع به این قضیه می‌دانستیم و نمی‌دانم چرا از الان می‌گوییم که لیورپول به طور قطعی به فروش رسیده."

"این قضیه هیچ ربطی به من ندارد. بازیکنان نیز چیزی از من نپرسیدند و البته اگر بپرسند به آن‌ها خواهم گفت. من همیشه به لیورپول وفادار خواهم ماند."

4416