کاپیتان تیم ملی انگلیس به جام جهانی می‌رسد؟

کاپیتان تیم ملی انگلیس به جام جهانی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام در جریان دیدار مقابل ناتینگهام فارست مصدوم شد و شاید جام جهانی را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های ناتینگهام فارست و تاتنهام از دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس (کارابائو کاپ) مقابل هم به میدان رفتند و در نهایت شاگردان آنتونیو کونته با نتیجه دو بر صفر متحمل شکست شدند. البته این تنها خبر بد برای هواداران انگلیسی تاتنهام نبود. در دقیقه 60 هری کین به خاطر مصدومیت جای خود را به برایان گیل داد تا در آستانه 10 روز مانده به شروع جام جهانی 2022، هواداران سه شیرها نگران مصدومیت ستاره خط حمله خود شوند. 

به نقل از سایت گل، امروز گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس، لیست 26 نفره خود را منتشر خواهد کرد. کونته در رابطه با تعویض کردن کین گفت: "اون خیلی خسته بود و این عادی است، چون هری در تمامی بازی‌ها به میدان می‌رود. روز گذشته ما تمرینات خود را سبک برگزار کردیم و اما در اواسط جلسه، هری کین در یک لحظه سر جایش ایستاد تا دوباره جان بگیرد. بعضی از بازیکنان در این شرایط معمولاً از مربیان خود می‌خواهند تا به آن‌ها استراحت دهد، اما هری اصلاً چنین آدمی نیست. او می‌خواست به تیم کمک کند. تکرار می‌کنم، وضعیت کین عادی است."

سه شیرها در جام جهانی با ایران، آمریکا و ولز هم گروه هستند.

4416