طرح؛ بزرگ‌ترین مهاجم‌هایی که با پپ گواردیولا کار کرده‌اند

طرح؛ بزرگ‌ترین مهاجم‌هایی که با پپ گواردیولا کار کرده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا بدون شک یکی از بهترین مربی های قرن 21 دنیای فوتبال بوده است و خیلی ها اعتقاد دارند که گواردیولا را می توان یکی از بهترین سرمربی های تاریخ فوتبال دانست چرا که او یک مربی صاحب سبک است که افتخارات زیادی به دست آورده است و با بازیکنان بزرگی کار کرده است.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا در حال حاضر در منچسترسیتی مهاجم بزرگی مثل ارلینگ هالند را در اختیار دارد. هالند در تابستان گذشته از بورسیا دورتموند به منچسترسیتی آمد و خرید طلایی سیتیزن ها بود که در این فصل عملکرد بی نظیری داشته است و از مدعی های اصلی کفش طلا به حساب می آید. هالند از بازیکنانی است که در آینده ای نه چندان دور می تواند فاتح توپ طلا هم شود.

پپ گواردیولا در تیم های دیگری هم که بوده با مهاجم های بزرگی کار کرده است. او در بارسلونا لیونل مسی را داشت که گل سر سبد مهاجم هایش بود. پپ بین سال های 2008 تا 2012 در بارسلونا مهاجم های بزرگ دیگری مثل زلاتان، تیری آنری و داوید ویا را هم در تیم خود داشته است. سامی اتوئو هم دیگر مهاجم او در بارسلونا بود.

گواردیولا در بایرن مونیخ با توماس مولر و رابرت لواندوفسکی هم کار کرده است. آگوئرو دیگر مهاجم بزرگ او در منچسترسیتی بوده است.

1471