حذف غول‌های لندنی در شب صعود لیورپول و منچسترسیتی

حذف غول‌های لندنی در شب صعود لیورپول و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های آرسنال و تاتنهام در برابر حریفان خود شکست خوردند، اما لیورپول به لطف درخشش دروازه‌بانش در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و منچسترسیتی هم چلسی را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب دور سوم مسابقات جام اتحادیه (کارابائو کاپ) هشت دیدار برگزار شد. آرسنال که در ورزشگاه خانگی خود میزبان برایتون بود، ابتدا با گل ادی انکتیا در دقیقه 20 جلو افتاد، اما دنی ولبک در دقیقه 27 بازی را به تساوی کشاند و سپس گل‌های کائورو میتوما و طارق لمپتی در نیمه دوم باعث شد تا برایتون به صدرنشین لیگ برتر انگلیس را خیلی زود از مسابقات حذف کند. 

منچسترسیتی هم موفق شد در یک بازی که به فینال زودهنگام معروف بود با نتیجه دو بر صفر و گل های محرز و آلوارز چلسی را شکست دهد و راهی دور بعدی شود تا بدین ترتیب بد بیاری های گراهام پاتر همچنان ادامه پیدا کند.

لیورپول نیز در ورزشگاه خانگی خود میزبان دربی کانتی بود که در لیگ وان (لیگ دسته دو) بازی می‌کند. دربی کانتی با دفاع جانانه‌اش باعث شد تا بازی در وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد، اما در ضربات پنالتی، درخشش کلهر دروازه‌بان جوان لیورپول باعث شد تا یورگن کلوپ و شاگردانش با نتیجه 3-2 راهی مرحله چهارم شود. 

در یکی دیگر از بازی‌های حساس امشب، ناتینگهام فارست میزبان تاتنهام هاتسپر بود و در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا سرنوشت تاتنهام نیز همچون چلسی و آرسنال شود.

دیگر نتایج به شرح زیر می‌باشد؛

نیوکاسل (3)0-0(2) کریستال پالاس

ساوتهمپتون (6)0-0(5) شفیلد ونزدی

وستهام (9)2-2(10) بلکبرن

ولورهمپتون 1-0 لیدزیونایتد

4416