محمد رضا احمدی، تنها گزارشگر اعزامی به قطر نیست؛ هر بازی یک گزارشگر!

محمد رضا احمدی، تنها گزارشگر اعزامی به قطر نیست؛ هر بازی یک گزارشگر!

پایگاه خبری فوتبالی- تلویزیون برای پخش مسابقات جام جهانی، برنامه ویژه‌ای دارد و می خواهد این جام را در به صورت ویژه‌ای پوشش دهد.

به گزارش فوتبالی، جدا از آنکه قرار است شبکه سه، شبکه ورزش، شبکه یک سیما و همچنین شبکه های خبر و نسیم ، ویژه‌برنامه‌هایی در ایام جام جهانی داشته باشند، تلویزیون قصد دارد از حداکثر توانش برای پوشش این مسابقات استفاده کند.

در شرایطی که در دوره‌های گذشته جام جهانی، به خاطر عدم خرید حق پخش مسابقات، امکان ارسال گزارشگر به کشورهای میزبان مسابقات به راحتی وجود نداشت، این دوره چنین مشکلی وجود ندارد و حق پخش جام جهانی خریداری شده و به همین دلیل قرار است تیم مجهزی از طرف صدا و سیمای ایران به دوحه برود و رقابتهای جام جهانی را پوشش دهد. 

پیش از این گفته شده بود که محمدرضا احمدی، تنها گزارشگر اعزامی صدا و سیما به عنوان گزارشگر مسابقات تیم ملی راهی آن سوی آبهای خلیج فارس خواهد شد و سه مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی را با گزارش او خواهیم شنید اما برخی اخبار حاکی از آن است که تلویزیون قصد دارد در هر بازی از گزارشگر متفاوتی استفاده کند و به همین دلیل پاسپورت چند گزارشگر دیگر را هم گرفته است. حالا باید دید محمدرضا احمدی هر سه بازی تیم ملی را گزارش خواهد کرد یا هر بازی را یک گزارشگر، گزارش خواهد کرد.

1984